donderdag 8 augustus 2013

Heei meiden,
Ik ben een hele grote fan van Ariana Grande. Ariana Grande is een zangeres, actrice & model. Ze is bekend van de tv-serie Victorious, daarin speelde ze het roodharige meisje Cat. Ik vind haar kleding- en haarstijl geweldig!
Ze heeft een schattige kledingstijl, met leuke rokjes & jurkjes. Ook draagt ze veel sieraden van Chanel.
Ik heb wat foto's uitgezocht waar je haar kleding- en haarstijl goed kan zien.

Dit schattige jurkje droeg Ariana naar de Teen Choice Awards in 2012:


Dit leuke jurkje droeg Ariana tijdens een Victorious fotoshoot:

Dit is de stijl die Ariana Grande heeft, het is lief maar ook soms een beetje stoer.
Ik vind het een leuke stijl. Het past goed bij haar.
Heb jij ook een favoriete popster en wil je dat ik een review over die persoon schrijf?
Zet het in de opmerkingen!
Doei & kusjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten