woensdag 7 augustus 2013

Heei meiden!
Ik vind de nieuwe make-uplijn van essence echt te gek!
Het heet: Me & My icecream.


Ik vind de nagellak ook echt heel mooi. Het zijn leuke kleurtjes.
De namen van de nagellak heb ik erbij gezet. Ik vind zelf het blauw/groene kleurtje echt heel mooi.
Welke vind jij het mooist?

De lipbalsem van de nieuwe make-uplijn van essence is ook gaaf. Je hebt verschillende soorten smaken en geuren. En ze zijn ook nog super goed voor je lippen!

Er zijn nog veel meer producten in de Me & My icecream lijn van essence. Ik heb nog een foto van alles bij elkaar! Alle producten zijn heel goed, dus zeker een aanrader voor alle meiden ;)


4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juliette van Lawick,, ze heeft dit van Google.. Niet van jou! en als je alleen gemeene vragen wilt stellen mag je oprotten!!!! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingetjes! ga je volgen hoor,, Ik ga sowieso die nagellak kopen, dat is zeker bij mij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk eef ik heb die roze met blauwe lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen